30 Mars

Idag är det så skönt att det är fredag! har varit sjukt stressad över all skit i skolan, arbeten som ska skickas in och uppgifter som ska vara klara osv! fasiken att det ska vara så mycket på gymnasiet! aja jag ska väl inte klaga, det är lov om en vecka och jag får det till och med snabbare än alla andra!
på onsdag åker jag med mamma & Lelle ner till stugan och påbörjar lovet tidigare än vanligt! det ska bli så skönt att komma ifrån allting! och få tankarna på något annat!
Sen är jag borta hela lovet, och två veckor till framöver, ska praktisera hos min älskade Kim! och det kommer bli helt grymt! jag har två grymma praktikplatser så det ska bli otroliga veckor och lärorika dagar! På lovet så vet vi inte riktigt vad som händer, träffa kusiner och liknande, sen ut på lite roadtrips var tanken! men vi får väl se vad som händer!
Har skolarbete att göra dom dagarna till och med, och det suuuuuuuuuuger! jag som vill kunna använda mitt lov till LEDIGHET och INTE behöva plugga på fritiden :/ jaja.. sånt är väl livet!
Har dock inte skrivit den stora nyheten!!
jag ska jobba som funktionär på Peace & Love! och det ska bli så otroligt grymt kul! jag ska dit med Sandra & Sofia som också ska jobba. Men sen ska Kim & alla mina älskade tjejjor upp och det kommer bli en helt otrolig vecka! Dock att jag ska jobba men  det gö inte mig något!! :)
Sen ska jag utomlands i sommar med, den 6e Juni åker jag, Stella, Pappa & Annelie till Malliorca och chillar en vecka, sen typ en vecka efter jag kommit hem så drar jag till Kim & sen P&L!
Det kommer bli en grym sommar!

I helgen så sticker mamma & Lelle till stugan så jag blir ensam hemma med katten så ska bara vara hemma och tagga till matchen som jag ska spela imogon på dagen!!  sen ska jag bara ta cet lungt resten av helgen!
bildbomb!
har planerat in min nästa tatuering nu med så snart blir den gjord med!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0