18 Mars 2012!

det har redan gått 3 och en halv månad in på det nya året! och tiden har faktiskt gott riktigt fort!
dock så kanske det är för att man har så mycket att göra...? jaja, skönt är det iaf. bara typ 3 månader kvar tills jag, papi Anellie & Stellis åker till Mallorca! det kommer vara helt underbart!! :) & då är det dessutom sommarlov!
Idag är det söndag och min helg ha bestått av god mat, övernattning, världens bästa vänner & suupa!
Och idag vaknade jag till och med 15.40 på dagen så fick en skönhetssömn på över 13 timmar!!
och mina vänner är dom bästa som finns! hade inte klarat en dag utan er! <3
min pojkvän/fästman är också den bästa som finns! alla borde ha en kille som min man!
bjuder på lite bilder, catch up! ;)

Har precis färgat håret, brynen och fransarna samt noppat dom, så nu ska jag lägga mig i sängen och titta på Sons of anarcy och drömma mig bort! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0