13 Januari!

OJFAN! det är 2012! har inte ens uppdaterat på det nya året! så detta blir premiär! härligt
det är fredagen den trettonde idag, och det har faktiskt inte hänt mig något dåligt, det har faktiskt aldrig hänt mig något dåligt ( peppar peppar ). så det har varit en bra dag! Hade sovmorgon så började halv 12, slutade tio i 2. åkte hem, umgicks med mamma, övningskörde, köpte jacka och käkade god mat! har till och med tillbringat min fredags kväll med mina Svenska B och Företagseknomi böcker.... inte många ungdomar som pluggar på en fredagkväll? ;)
Under det nya lovet så har jag nya Nyårs-löften (som jag för en gångs skull ska hålla) och lite små förändringar.. har klippt håret, köpt typ en halv ny gaderob och slutat med dumheter!
Juste.... har en ny sak att berätta......
JAG ÄR FÖRLOVAD!!!!!
nu ska jag fortsätta med pluggandet och skicka lite mejl och få detta gjort!
tänkte lägga mig i ett varmt bad sen, för det förtjänar jag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0