1 Februari 2012!!!!

Första februari, känns det inte härligt?
det har redan gått en månad på det nya året, vilket har varit helt okej! Jag har haft en underbar månad som förlovad iaf och det känner fortfarande helt underbart att bära ringen på mitt finger!

Idag är det onsdag och jag går lång dag idag. har företagsekonomi just nu och det är inte alls lika kul som att kolla på hemsidor på kläder, vilket jag också gör! ;)
Mitt schema varje vecka är skola, träna, äta sova! jag gör typ inget annat, förutom när jag åker till min älskade fästman!
och där var jag i helgen, Morfar hade 80-års kalas, där jag träffade 2 av mina mors bröder & deras barn, alltså mina kusiner. och det var så längesen jag träffade dom så det var riktigt kul!!

Annars har det inte hänt så mycket i mitt lilla svensson liv! jag lever livet som en tonåring borde och just nu mår jag riktigt bra! skolan går bättre än väntat, DOCK mycket att göra. mitt kärleksliv är bättre är NÅNSIN! familjen är också bra, eller ja iaf bättre än innan! DOCK så går det piss med att söka jobb och jag blir galen av att inte alls ha några pengar... känns så tråkigt att alla andra jobbar och kan hitta på saker medans jag sitter hemma med mitt studielån som jag ska kunna klara mig på :/ vilket just nu är det enda som stör mig just nu.
Det känns så jäkla gött att jag kommit igång med träning och nyttigare mat! räknar mina kalorier strikt just nu och några veckor framåt, men nu är jag verkligen taggad till att klara detta! Det kommer bli 1 kg i veckan om jag följer detta strikt! nu jävlar säger jag bara! :D

tatuerade mig igår med... kändes som satan men jag är nöjd nu, ni ska få se insperation bilden som finns på internet redan, resultatet kommer in när den är helt klar och läkt!



 
Jag älskar min man mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0