28 Oktober!

Idag är det en väldigt speciell dag för idag kommer min älskade bror hem som jag inte har träffat på typ 3 månader?! omg iaf.. känns som att det var flera år sen! har saknat min älskade storebror!
så idag blir det att åka och hämta honom på flygplatsen med mamsen och Robert!
och ikväll så åker jag först till stan med mina älskade brudar och fikar!
för vid 10 så kommer min älskade pojkvän med tåget! och det ska bli helt underbaaaaaaaaaaaaaart!
så är han här till på måndag så ska både jag och Kim ta tåget ner till skogarna så ska jag vara där i nästan 3 veckor! ojojoj, kommer nog hända liiiiite saker! men vi får väl se, det kommer bli helt underbart iaf! :) och det ser jag verkligen fram emot!! :)
nu ska jag iaf hoppa in i duschen och göra mig snygg, och vänta tills mamma kommer hem så ska vi sedan åka och hämta Robert och påbärja resan till landvetter!
tror detta kommer bli en underbardag!



min älskade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0