26 Oktober!

Sitter hemma med världens skallebank och hög musik! det är det enda som får mig att tänka på något annat!
har precis gjort mina naglar och ska snart smörja in min tatuering som jag gjorde igå! är verkligen jätte nöjd, nu längtar jag bara tills jag kan göra klart den så att den blir ännu finare!
Har tagit nagelbandsolja och smörjt in runt min nagelplatta, gett mig själv lite handmassage och nu har jag lackat och satt fast rosa glitter som vi fick ur en goddiebag av skolan! :) Nu väntar jag bara på att det ska torka!
detta var igår innan den satt på min kropp!!! woho
nu längtar jag till och med till min nästa! tatuering är fan beroende framkallande!
Har varit i skolan idag, tråkigt som satan. har haft sjukt mycket i skolan det senaste, det tar verkligen på all energi som man har! Har äntligen fått lämna in det jobbiga arbetet i måndags, och det blev på typ 25 HANDSKRIVNA sidor.. fan så man ska plugga!..
men nu känns det skönt att ha det gjort. sen så är det bara 2 dagar kvar till LOV! och 2 dagar kvar tills mina favorit killar kommer! Min bror och min pojkvän! haha..
ska bli så skönt att få träffa min älskade Bror! har inte träffat honom på över 2 månader typ... känns som en evighet. men äntligen kommer du hem din jävel!
och min älskade Kim träffade jag senast i söndags, men saknar fortfarande min älskade pojkvän! men som sagt på fredag så kommer du och då ska vi tillbinga över 3 veckor tillsammans och ''bo'' tillsammans, det kommer bli underbart! älskade du.




får bli en bildbomb!















mina älskade vänner, familj och pojkvän! ni är allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0