31 Juli!

Idag har jag vinkat hejdå till Mamma & lelle som skulle ut med motorcykeln i nåra veckor, och sen Mona,Linnea & Sabina som skulle hem! Hemskt roligt att träffa er igen! nästa gång så får Sara också hänga med upp!
Så medans som var påväg neråt i landet så har jag tvättat och hängt tvätt. jag har till och med städat mitt rum och rensat igenom alla mina gaderober! Till och med gett mamma lite kläder :) blir hon nog glad över sen nä hon kommer hem!:)
känns skönt men lite tråkigt att jag ska vara ensam hemma nu i typ 2 veckor:/ kommer sakna min mami!
men det som känns skönt är att min katt är hemma! hihi.

när det väl hade slutat regnat och blivit lite bättre väder så åkte jag ner till Kållered med Hanni & Luke! skulle köpa hårfärg till mig och syrran och sen lite mat :)
mina goingar!



nu ska jag packa lite grejer och snart kommer Ida och hämtar mig så sover i stan idag, kan behövas med den dagen man haft idag.. så det blir att färga håret och ha ansiktsmask och prata igenom livet lite!
så hoppas att det blir en lite bättre dag imorgon även ifall vi ska besöka graven imorgon. Första gången sen du försvann. Jag saknar dig faster. RIP



Älskar dig syrran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0