23 December!

Helt sjukt att det är julafton imorgon.. känns verkligen inte som det!
Idag har jag iaf fullspäckad dag, ska handla klart julklappar, packa, städa, träffa kompisar och så ska jag försöka klämma in att träna! får se hur det går. känner att jag måste ner men har ingen energi till det eftersom jag har så mycket annat som ska hinnas med! och så orkar jag inte stressa!
Nu ska jag iaf fixa in lite ny musik till mobilen så att det inte blir tråkigt på tåget ner till älsklingen! Helt sjukt att det bara är 2 dagar tills jag får se honom igen! Saknar min älskade kille jätte mycket.. även om det bara gått knappt en vecka! men det är tillåtet!
Imorgon så är det ju då julafton och våran tradition är att åka ner till Varberg och fira med kusinerna, så imorgon förmiddag bär vi iväg i våran lilla bil fullpackad med julklappar och mat! Så är vi där hela dagen, och sen ska vi hem och då ska jag bara vara hemma med mamsen och ta det lungt, ska upp tidigt på söndag och åka tåg, så ska försöka att sova tidigt så att jag kan sova lite på tåget och så att jag är pigg när jag kommer fram till Nybro!!:)
helt sjukt mycket snö förra året innan jul.. här är jag och syrran som kastade runt varandra i snön.. tråkigt att det kanske inte blir så iår! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0