22 December!

bara två dagar kvar till julafton och det är INGEN julkänsla överhuvudtaget... har liksom regnat inatt, så den lilla snön vi endå hade är borta..
Har iaf haft en sleepover hos Sandra, så sitter hos Sandra och ska snart springa iväg till Sportlife och sola och fixa iordning oss,, sen ska vi in till stan och handla lite mer mat för att seda möta upp Johanna & Hanna och bege oss till Malin där vi ska ha julmiddag med massa julmat! MUMS
Igår så gjorde jag inte så mycket, åkte till stan och mötte Sandra, Hanna och Hillevi och kollade julklappar, åkte sedan till syrran och Jonas och gav henne en julklapp och jag fick min!
Och smink är aldrig överskattat för mig ;)
Åkte sedan till Sandra och käka och gick sedan en långpromenad med Foxie (hunden) och kom sedan in och gjorde kaffe och gick upp och kollade på Knocked up. dock så kollade vi inte klart, andra gången jag inte kollar klart på den.. men iaf vi vart så trötta så vi gick och la oss istället och vi somnade som två grisar!

har iaf packat iordning mina grejer, väntar bara på att Sandra ska bli klar så ska vi gå till sportlife! behöver jobba lite på brännan till  nyår!
och så har jag panik över vad jag ska ha på mig på nyår också.. hittar ingenting hemma så vet inte riktigt hur jag ska klara av detta..
jaja! KÖÖSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0