19 December!

5 dagar kvar till julafton!
Tiden bara springer förbi.. vad har jag gjort idag? klockan är nio och det känns som att klockan bara är typ 6. har knappt hunnit med någonting alls idag.. dock så har jag faktiskt varit i skolan & stan.. men endå!
tråkigt att man inte ens vet vad man gör om dagarna?... hm.. Iaf jag är klar med julshoppandet.. NÄSTAN! har bara en julklapp kvar, men det ska jag fixa på onsdag eller torsdag! Har iaf inte bråttom med det och det känns skönt.
Idag gick jag i stan med tjejerna och bara hittade saker till mig själv istället, hihi.. Längtar tills jag får mina pengar!
Längtar också efter min älskade Kim! inte långt kvar tills jag får träffa honom igen! :) och det är helt underbart!
Nu hade jag tänkt att lägga mig i sängen igen och kolla på film eller något, är iaf sjukt trött och imorgon är det skolavslutning. Hade några tankar på att åka till gymmet imorgon på morgonen innan, men känner att det inte är värt det! åker efter avslutningen istället.. haha.. så får jag den skönhetssömn jag behöver!
ska kanske springa ner och hämta några lussebullar och lite mjölk och sen kolla på film..... hmm. vi får väl se?
Tycker det är tråkigt att vi inte har fått någon snö alls i Göteborg.. vad ska man nu göra mellan jul och nyår? eller innan skolan börjar.. det är ju då man ska vara ute och springa och leka i snön och sedan komma in med röda kinder och sätta sig i värmen med lite varm choklad.. satan vilket tråkigt slut på detta året.. även ifall jag inte älskar snö, så är det endå någonting som hör till.. haha jaja, ska sluta tjöta om snön! ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0