18 December

BARA 6 dagar kvar till julafton.. eller är det bara? känns konstigt att det är mindre än en vecka kvar.. vi har inte ens någon snö i Göteborg. känns riktigt tråkigt!
Iaf, i helgen var min älskade Kim här, och fredagen började med skolan och sedan stan med kära Sandra! Mötte Malin sen efter jobbet och satte oss på ett café inne i stan! Hämtade Kim vid 8 & sen kom Hanna & Niklas med! satt och drack kaffe tills det stängde och åkte sedan hem till Sandra och drack ännu mer kaffe och spelade kort! en riktigt lyckad fredags kväll med mina älskade vänner & pojke!
Igår så åkte vi till stan och gjorde lite ärenden! Sen åkte vi till Frölunda och mötte resten av gänget, så åkte vi skridskor. SJÄLVKLART så gick våran termos sönder med varm choklad i, så mina skridskor och resten av allt som låg i blev ju blött.. men kunde åka med skridskorna endå! men det var ju bara att slänga termosen.. haha. min vanliga otur! sen åkte vi till mölndal och mötte pappa och Annlie och käkade på Kina Resturange, jätte mysigt!
vi var hemma runt halv 8 igen och la oss direkt i sängen, båda var helt knöööökmätta så det var ju bara att lägga sig och försöka smälta det! Dock så somnade vi inte så mycket senare än 9.. :$ men det var skönt!
idag vaknade jag tidigt och dagen har inte bestått utav så mycket heller! ska fortsätta med mina julklappar & kort så att dom blir klara innan jul! kan ju vara en fördel.. hihi
lämnade iaf av Kim förut och det var så tråkigt.. men känns skönt att veta att jag åker till honom om en vecka igen, att det inte är så långt kvar tills jag får se honom! och då bli det att spendera två veckor nere hos honom & familjen Underbar! :)
Jaja, nu ska jag iaf fixa naglarna och återgå till Harry Potter & julklapparna!
bjussar på lite nya bilder på mig själv! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0